Inzichten en inspiratie om je bedrijf en jezelf te laten groeien

Gefrustreerd door het zien van mensen die hun tijd, moeite en geld verspillen door verkeerde informatie, misvattingen en verkeerde interpretatie, besloten we een manier te vinden om jou te helpen dit te voorkomen en onze kennis te delen om je te helpen slagen in wat jouw passie ook is.

Kevin Hendriks

Groeien op de juiste manier

Kendrix helpt je om jouw bedrijf te verbeteren en te laten groeien, net zoals de beste bedrijven hun bedrijf laten groeien. We bieden inzichten, inspiratie en de infrastructuur voor bedrijfsgroei waar alle betrokkenen baat bij hebben.

We helpen jou je volledige potentieel te benutten, zakelijke kansen te ontwikkelen, beter te presteren, op te schalen, te ontwikkelen en te domineren. Je groeit altijd, maar alleen jij beslist of je op de verkeerde of de juiste manier groeit.

Waarom we willen delen

We krijgen vaak dezelfde vragen wanneer klanten over nieuwe mogelijkheden horen. We zien dat mensen de verkeerde prioriteiten hebben en dat ze steeds weer dezelfde fouten maken.

We begrijpen dat iedereen fouten moet maken om te leren, maar het is vervelend om te zien dat grote kansen worden verspild op cruciale momenten of de groei van een bedrijf daardoor wordt geremd.

We hopen dat we door het delen van onze kennis, inzichten en inspiratie, jou kunnen helpen om sommige fouten te voorkomen en je te helpen om de juiste keuzes te maken bij de groei van jouw bedrijf.

Wat we graag delen

Om je te helpen je bedrijf te laten groeien, moeten we natuurlijk zelf ook blijven leren. Elke keer als we nuttige informatie krijgen die jou ook meteen op andere gedachten kan brengen of direct kan bijdragen aan de groei van jouw bedrijf, maken we er een artikel over.

Het zal vaak gaan over onderwerpen die we door en door hebben getest en die hebben bijgedragen aan een beter begrip van wat we doen of de groei van het bedrijf van onze klanten en andere bedrijven.

Strategie versus tactiek

Misschien heb je wel eens gehoord over het 'shiny object syndrome'. Het is misschien wel één van de grootste oorzaken waardoor mensen niet komen waar ze willen zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er ook last van gehad (en trap er nog steeds wel eens in), maar als je het eenmaal doorhebt, is het tijd om er voor eens en altijd vanaf te komen.

Het shiny object syndrome is het voortdurend zoeken naar of aangetrokken worden door nieuwe kansen, nieuwe mogelijkheden, nieuwe tools, nieuwe methoden, nieuwe 'glimmende objecten' die eruitzien alsof je het nu nodig hebt om te slagen.

Het kan soms wat kortetermijnresultaten opleveren, maar het kan je er ook van weerhouden te doen wat je echt moet doen om jouw langetermijndoelstellingen te bereiken. Bedrijven proberen zulke nieuwe mogelijkheden steeds aan je te verkopen en ik zie dat mensen hun tijd, geld en moeite er elke keer weer aan verspillen.

We willen jou helpen de juiste strategie voor je bedrijf uit te werken om te groeien naar waar je zelf heen wilt en de juiste tactieken (korte termijn acties) te gebruiken, voor direct resultaat, maar alleen als deze tactieken bijdragen aan jouw hoofd strategie.

We schrijven artikelen over groei hacks die andere bedrijven hebben gebruikt om snel te groeien, tools, andere tactieken en het juiste moment om ze te gebruiken.

Hoe werken jouw gedachten?

Als je begrijpt hoe jouw gedachten werken, begrijpt je niet alleen waarom je bepaalde beslissingen neemt, maar ook waarom jouw klanten dat doen. Ik ben gefascineerd door de redenen achter allerlei beslissingen, doe er veel onderzoek naar en wil mijn bevindingen graag met je delen om je te helpen meer te verkopen en betere keuzes te maken.

We duiken in heuristiek, biases, positieve en sociale psychologie, neurowetenschappen en nog veel meer, terwijl we het op een eenvoudige en direct toepasbare manier proberen uit te leggen.

De opbouw van capaciteit

De toestand van je lichaam en geest is een van de belangrijkste en bepalende factoren in het niveau dat je kunt bereiken. Een verbetering in de vier verschillende aspecten van capaciteitsopbouw (mentaal, fysiek, emotioneel en spiritueel) zal je versteld doen staan en zodra je het verschil ervaart, weet ik zeker dat je er meer aan wilt werken.

We helpen je om op een gezonde manier te groeien door het delen van belangrijke gezondheidshacks, oefeningen die je capaciteiten onmiddellijk verbeteren en andere informatie om op de lange termijn meer capaciteit op te bouwen. Vergeet niet dat de enige manier om je bedrijf te laten groeien is door eerst jezelf te ontwikkelen. Zorg ervoor dat je om kunt gaan met wat er op je pad komt.

Methoden, technieken, procedures en meer

Ik ben tal van cursussen, opleidingen en trainingen tegengekomen die mensen leren hoe ze een social media-expert, zoekmachine meester, conversie koning, enzovoort kunnen zijn. Ik moedig mensen altijd aan om meer te leren, maar is dit echt wat je moet leren om je bedrijf te laten groeien? Als het je ambitie is om een van deze dingen je bedrijf te maken, zeker!

De meesten van ons willen gewoon nieuwe klanten voor ons bestaande bedrijf. Dus waarom zou je veel tijd en geld spenderen aan het worden van een marketing expert? Als je je rijbewijs haalt, kun je nog niet rijden, dan leer je het achteraf wel. Hetzelfde geldt voor dit soort cursussen. Laten we eerlijk zijn, naast je eigen werkzaamheden heb je geen tijd om te leren hoe je een top marketeer kunt worden.

Ik denk dat het in deze tijd echt belangrijk is om de beschikbare mogelijkheden te begrijpen en te kennen, niet in het bijzonder hoe ze werken. Op deze manier kunt je uitzoeken wat het voor jouw bedrijf kan betekenen en de juiste persoon voor deze werkzaamheden inhuren, terwijl je ook nog eens het grootste deel van wat hij je vertelt begrijpt.

De manier waarop we je hierbij helpen is door het delen van onze best practices, modellen, sjablonen, scripts, advertenties en meer, zodat je ze zelf kunt uitproberen, zonder dat je tijd hoeft te besteden aan het uitzoeken wat alle mogelijkheden zijn en wat het beste voor jou werkt.

Case studies en voorbeelden

Last but not least zullen we casestudies en voorbeelden delen van klanten die graag hun verhalen, onze eigen testen en die van andere bekende en minder bekende bedrijven delen. We hebben ervaren dat dit onze klanten echt helpt om een beter begrip te krijgen van de mogelijkheden en we hopen dat het jou ook zal helpen.

Wil je geen nuttige informatie missen?

Laat je naam en e-mailadres achter en we laten het je weten wanneer we een artikel plaatsen dat voor jou interessant kan zijn. Hoe beter we je leren kennen, hoe beter we kunnen filteren wat je graag leest.

Heeft u vragen over het artikel of kunnen wij u ergens mee helpen?

Zou je graag meer willen weten over deze manier van werken of wilt u advies over de tools die je bij jouw eigen doelstellingen kunnen helpen? Laat het ons dan weten!